Svenska Sailor Moon
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Haruhi Suzumiya -> Svenska? + Mermaid Melody

2 posters

Gå ner

Haruhi Suzumiya -> Svenska? + Mermaid Melody Empty Haruhi Suzumiya -> Svenska? + Mermaid Melody

Inlägg av JinniSan tis dec 09, 2008 7:55 pm

Jag och två av mina kompisar ska -> försöka <- fandubba över The Melancholy of Haruhi Suzumiya ^^

Vi behöver rätt många röster till båda två, mina två vänner heter t ex MermaidofCaribbean & MarinePearl på youtube ifall ni vill titta på deras fandubs ^_^

Iallafall, till ämnet:

The Melancholy of Haruhi Suzumiya:
Vi behöver:
*Itsuki
* 3 Manliga arbetare just nu

Jag tänkte fråga, Alex.. är du sugen på att vara Itsuki? ^^ berättade för dom att du var grymt bra och de tyckte du lät superb för honom!

Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch:
Detta är jag lite mer hemma stadd med men än så länge har vi inte:
* En Seira

Vi behöver massor av röster till den här serien och den har redan börjat lite smått med part 1
( https://www.youtube.com/watch?v=ZSUXGySOClQ)

Där är MarinePearl -> Lucia (Den rosa sjöjungfrun)
MermaidofCaribbean kommer spela Rina (den gröna)
och själv kommer jag att göra Hanon (den blåa) dock kommer det låta skit xD

Vi tror inte vi har en riktig Kaito där så jag sa till dom att jag ville gärna ha Alex som Kaito xDD haha förlåt Alex, men du är verkligen för bra Tongue

Hoppas detta inte var för långt och tack för att ni tog er tid att läsa, vill ni något t ex fråga privat så skicka ett pm ^__^
annars, svara gärna här Laugh
/JinniSan~~
JinniSan
JinniSan
Pink Sugar Heart Attack
Pink Sugar Heart Attack

Antal inlägg : 27
Age : 32
Ort : Mora
Registration date : 08-11-21

Till överst på sidan Gå ner

Haruhi Suzumiya -> Svenska? + Mermaid Melody Empty Sv: Haruhi Suzumiya -> Svenska? + Mermaid Melody

Inlägg av Alexander fre dec 12, 2008 1:18 am

Sorry att jag inte svarat förrän nu, min dator har krånglat. -__-

Och dessutom: O_O
Jag tycker verkligen inte att jag var bra i fandubben, och jag vet inte ens vad det är för serier, men visst, jag kan kolla igenom dem lite och tänka på saken. ^^
Alexander
Alexander
Chaos
Chaos

Antal inlägg : 422
Age : 35
Registration date : 08-02-21

https://svenskasailormoon.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet