Svenska Sailor Moon
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sailor moon kommer inte tillbaka till kanal 5!

+15
Anthonyu89
Suliy
Lance_89
Frozen
BitLord
Maskeraderosen
dagge92
Isa
abbeboy
annietsukino
Cherazor
emmystar
Alexander
Clothos
theking
19 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Sailor moon kommer inte tillbaka till kanal 5! - Sida 2 Empty Sv: Sailor moon kommer inte tillbaka till kanal 5!

Inlägg av Party On The Moon ons nov 03, 2010 4:07 pm

Jag tycker att skaparen ska göra en ny säsong eller långfilm som då är mycket vuxnare än de andra eller göra en spinoff-serie. Det skulle inte funkat att bara fortsätta på samma "barnsliga" nivå och hoppas på det bästa för dem som är de "yngre" tittarna i dagens samhälle vet knappt inget om Sailor Moon. Så antingen en vuxnare fortsättning så vi "äldre" tittare orkar kolla på eller en spinoff med andra Sailor Soldater kanske ifrån ett annat universium?

Vad tycker ni? Skulle det inte vara kul med en fortsättning? =)
Party On The Moon
Party On The Moon
Crescent Beam!
Crescent Beam!

Antal inlägg : 133
Age : 33
Registration date : 08-06-23

Till överst på sidan Gå ner

Sailor moon kommer inte tillbaka till kanal 5! - Sida 2 Empty Sv: Sailor moon kommer inte tillbaka till kanal 5!

Inlägg av Soetnosen123 tor nov 11, 2010 8:13 am

Na, jag tycker faktiskt att det räcker nu. Jag tycker nästan att serien blev lite "för mycket" med alla säsongerna och filmerna. Ifall de skulle göra en fortsättning så tycker jag att den i så fall borde fokusera mer på Venus, Mars, Jupiter och Mercury.

Men jag hoppas på att serien kommer till svensk tv igen, har saknat den i rutan! Smile


Senast ändrad av Soetnosen123 den ons dec 01, 2010 3:54 am, ändrad totalt 1 gång

Soetnosen123
Pink Sugar Heart Attack
Pink Sugar Heart Attack

Antal inlägg : 20
Age : 29
Registration date : 08-05-15

Till överst på sidan Gå ner

Sailor moon kommer inte tillbaka till kanal 5! - Sida 2 Empty Sv: Sailor moon kommer inte tillbaka till kanal 5!

Inlägg av Ayaka lör nov 27, 2010 3:01 pm

Jag håller med er, de går back massa pengar. Det e ju så många länder som hade Sailor Moon D:

Ayaka
Pink Sugar Heart Attack
Pink Sugar Heart Attack

Antal inlägg : 1
Age : 27
Registration date : 10-11-27

Till överst på sidan Gå ner

Sailor moon kommer inte tillbaka till kanal 5! - Sida 2 Empty Sv: Sailor moon kommer inte tillbaka till kanal 5!

Inlägg av theking tor jun 23, 2011 2:12 am

Läste någonstans att den första säsongen skulle släppas i LatinAmerika! Smile Det är alltid något! Eller kanske inte i alla dem staterna men i alla fall med den dubben!

Men någon som vett något nytt om Sailor Moon i Sverige, hur går det för Plus Licens att försöka lansera serien i Sverige igen?Smile

theking
Bubble Spray!
Bubble Spray!

Antal inlägg : 71
Age : 31
Registration date : 08-03-23

Till överst på sidan Gå ner

Sailor moon kommer inte tillbaka till kanal 5! - Sida 2 Empty Sv: Sailor moon kommer inte tillbaka till kanal 5!

Inlägg av Alexander lör jun 25, 2011 2:19 am

Inga nyheter än direkt, ¨så sent som igår sa Plus Licens att det inte finns några nyheter om DVD-release, men att de ska visa 4 avsnitt på anime-och mangautställningen i Kulturhuset i slutet av september.

Nu när Kanal 5 visar tecknat på morgonen igen (Atom och Kim Possible) vet man ju aldrig. ^^
Alexander
Alexander
Chaos
Chaos

Antal inlägg : 422
Age : 35
Registration date : 08-02-21

https://svenskasailormoon.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Sailor moon kommer inte tillbaka till kanal 5! - Sida 2 Empty Sv: Sailor moon kommer inte tillbaka till kanal 5!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet