Svenska Sailor Moon
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

vill ni ha en till season eller film på sailor moon

+4
Cherazor
Maskeraderosen
Alexander
annietsukino
8 posters

Gå ner

vill ni ha en till season eller film på sailor moon Empty vill ni ha en till season eller film på sailor moon

Inlägg av annietsukino tis maj 27, 2008 12:34 pm

vill ni ha en till season eller film på sailor moon,
själv tycker jag att de ska göra det men jag vet inte vad det skulle handla om men jag tycker att om det skulle göra en film skulle det kunna handla om att usagi eller mamoru skulle tappa minnet. och glöma varandra jag vet inte det kanske är en dålig ide. men det är dåligt att det inte finns fler seasons på sailor moon Crying or Very sad
annietsukino
annietsukino
Bubble Spray!
Bubble Spray!

Antal inlägg : 42
Age : 32
Registration date : 08-03-15

Till överst på sidan Gå ner

vill ni ha en till season eller film på sailor moon Empty Sv: vill ni ha en till season eller film på sailor moon

Inlägg av Alexander tis maj 27, 2008 1:02 pm

Jag tycker nog tvärtom, att serien tog slut när den gjorde. Jag tycker både SuperS och Stars var tråkiga, upprepande och inte ens sista avsnittet var direkt lyckat.

Men, jag skulle vilja ha en serie som utspelar sig mellan Sailor Moon R och S, lite som en parallell serie. Få reda på lite mer om Pluto och bara ha originaltjejerna + Mamoru. Få chans att se lite mer av Usagi och Mamorus kärlek innan Chibi-Usa hoppar in i serien hela tiden. Tongue
Alexander
Alexander
Chaos
Chaos

Antal inlägg : 422
Age : 35
Registration date : 08-02-21

https://svenskasailormoon.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

vill ni ha en till season eller film på sailor moon Empty Sv: vill ni ha en till season eller film på sailor moon

Inlägg av Maskeraderosen tis maj 27, 2008 1:43 pm

Det skulle vara kul om dom kunde göra en film efter Sailor moon another story spelet till Super Nintendo/Famicom Smile
Maskeraderosen
Maskeraderosen
Bubble Spray!
Bubble Spray!

Antal inlägg : 62
Age : 33
Ort : Borlänge
Registration date : 08-03-12

http://maskeraderosen.deviantart.com

Till överst på sidan Gå ner

vill ni ha en till season eller film på sailor moon Empty Sv: vill ni ha en till season eller film på sailor moon

Inlägg av Cherazor tis maj 27, 2008 3:42 pm

Jag får nog hålla med Alex och säga att jag är glad över att serien slutade där den gjorde. Supers och Stars är inga favoriter hos mig heller, men hade serien hållt samma kvalité som i Sailor Moon, R och S så hade det kanske varit en helt annan femma. :XD: Som Alex säger, en liten miniserie mellan R och S hade nog inte varit så dumt dock. Man hade kunnat utforska karaktärerna mer, fördjupa Usagi/Mamorus förhållande... Kanske ha med Naru och Umino lite. Jag saknade dem i serien. *tear*

Jag är inte säker på om Sailor Moon: Another Story hade varit en sån bra film för att vara helt ärlig. Handlingen är mer anpassad för att vara ett spel, den skulle vara ganska tungrodd som film, IMHO. ^^
Cherazor
Cherazor
Galaxia
Galaxia

Antal inlägg : 297
Age : 35
Registration date : 08-02-21

Till överst på sidan Gå ner

vill ni ha en till season eller film på sailor moon Empty Sv: vill ni ha en till season eller film på sailor moon

Inlägg av emmystar ons maj 28, 2008 1:49 am

Jag har inget emot en liten OVA mellan R och S-säsongen, man får reda mer om Sailor Pluto och de andra Sailorsoldaterna.

En film baserad på Sailormoon Another Story låter som ett geni-drag!

emmystar
Crescent Beam!
Crescent Beam!

Antal inlägg : 173
Age : 36
Ort : Värnamo
Registration date : 08-04-06

Till överst på sidan Gå ner

vill ni ha en till season eller film på sailor moon Empty Sv: vill ni ha en till season eller film på sailor moon

Inlägg av Party On The Moon mån jun 23, 2008 7:49 pm

http://www.tv.com/sailor-moon/paradise-lost/episode/485476/summary.html
Här hittade jag en sida om en sjätte säsong :S men jag tror inte att det är sant eller är det? Sailor Moon 6th Season "Paradise Lost" ? Tongue
Party On The Moon
Party On The Moon
Crescent Beam!
Crescent Beam!

Antal inlägg : 133
Age : 33
Registration date : 08-06-23

Till överst på sidan Gå ner

vill ni ha en till season eller film på sailor moon Empty Sv: vill ni ha en till season eller film på sailor moon

Inlägg av Alexander mån jun 23, 2008 8:01 pm

Det lär nog vara någons önskedrömmar tror jag. Tongue
Alexander
Alexander
Chaos
Chaos

Antal inlägg : 422
Age : 35
Registration date : 08-02-21

https://svenskasailormoon.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

vill ni ha en till season eller film på sailor moon Empty Sv: vill ni ha en till season eller film på sailor moon

Inlägg av Party On The Moon mån jun 23, 2008 9:50 pm

Okej, jag trodde det med ^^
Party On The Moon
Party On The Moon
Crescent Beam!
Crescent Beam!

Antal inlägg : 133
Age : 33
Registration date : 08-06-23

Till överst på sidan Gå ner

vill ni ha en till season eller film på sailor moon Empty Sv: vill ni ha en till season eller film på sailor moon

Inlägg av Any_95 sön feb 08, 2009 4:57 pm

Har ni sett Sailor moon Sacrifice Trailers då?
xKaosu planerar ju att göra en sjätte sesång på Sailor moon och jag tror den kommer bli rätt så bra ändå om man kollar på alla Trailers som hon gjort Men det känns nästan som om jag kommer bli besviken.
Hon jobbar ju ihop med många andra personer nu också som han som gjort Destiny Revival Serien. Här är sista Trailern som hon gjort för nu så håller hon på med själva serien. https://www.youtube.com/watch?v=QBnR7alEo8A

Här är hemsidan: http://www.smsacrifice.webs.com/


Senast ändrad av Any_95 den lör feb 28, 2009 7:37 pm, ändrad totalt 2 gånger
Any_95
Any_95
Crescent Beam!
Crescent Beam!

Antal inlägg : 120
Age : 28
Ort : Skellefteå
Registration date : 08-12-21

Till överst på sidan Gå ner

vill ni ha en till season eller film på sailor moon Empty Sv: vill ni ha en till season eller film på sailor moon

Inlägg av Meli sön feb 08, 2009 11:16 pm

Jo, den har jag sett videoklipp om. Skulle faktiskt vara kul att se hur den blev. Är lätt imponerad av hur de lyckats få hennes hår så snyggt
Meli
Meli
Crescent Beam!
Crescent Beam!

Antal inlägg : 212
Age : 37
Ort : Malmö
Registration date : 08-03-12

Till överst på sidan Gå ner

vill ni ha en till season eller film på sailor moon Empty Sv: vill ni ha en till season eller film på sailor moon

Inlägg av Any_95 fre jun 19, 2009 12:38 am

Jag tycker att slutet på Stars var jätte bra iallafall. Det var bra att dom använde moonlight densetsu i slutet och alltihopa.
Jag hade kunnat tänka mig en till sesong faktiskt. Jag tycker det känns ganska tråkigt nu faktiskt att det är slut. Nog för att jag började se när det redan var slut, men ändå. Big smile
Any_95
Any_95
Crescent Beam!
Crescent Beam!

Antal inlägg : 120
Age : 28
Ort : Skellefteå
Registration date : 08-12-21

Till överst på sidan Gå ner

vill ni ha en till season eller film på sailor moon Empty Sv: vill ni ha en till season eller film på sailor moon

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet