Happy Halloween!
5 posters
Sida 1 av 1
Happy Halloween!
Tänkte bara passa på att önska alla glada människor en rolig alla-helgona-helg.
Har själv redan tjuvstartat på maskeradgrejen, fast det blev ingen sailor moon relaterad kostym i år, kanske nästa, men med tanke på att folk inte ser skillnad på sailor mars och sailor moon (ref till Stockholm :-p) så kanske ingen skulle fatta endå
godis eller bus?
Har själv redan tjuvstartat på maskeradgrejen, fast det blev ingen sailor moon relaterad kostym i år, kanske nästa, men med tanke på att folk inte ser skillnad på sailor mars och sailor moon (ref till Stockholm :-p) så kanske ingen skulle fatta endå
godis eller bus?
Meli- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 212
Registration date : 08-03-12
Sv: Happy Halloween!
Typiskt någon han före mig med Haloween grejen. Hur som helst Glad Haloween!
Föresten jag tar godiset.
Föresten jag tar godiset.
Bennybär- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 110
Registration date : 08-03-14
Glad Halloween i efterskott!
emmystar- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 173
Registration date : 08-04-06
Ironiskt nog så var jag inte utklädd på Halloween (nu svimmade ni, va? ). Jag skulle ha gått ut med Benny, men hon var förkyld, så då blev det inget av. *skratt*
Cherazor- Galaxia
- Antal inlägg : 297
Registration date : 08-02-21
Jag var jätteledsen jag ville ut men som ni redan hörde var jag förkyld men jag ska se till att tvinga ut Cherry och se till att vi går ut och inget kan stoppa oss!
Bennybär- Crescent Beam!
Det kan ju berätta som en rolig parentes... Efter jag postade den här tråden den 31:e oktober tog jag bussen till Malmöhus (vårt renässansborg/slott i Malmö) eftersom jag gör en arkeologisk undersökning där med min kurs. Vad tror ni hade hänt när vi alla kommer in i den kalla stenkammaren vi har våra saker i? Jo elektrisiteten har gått. Salen ligger i totalt ödsligt mörker. Perfekt för att sitta och berätta spökhistorier i
Meli- Crescent Beam!
Glad Halloween igen!
Gorde ni något speciellt? Jag och Cherry gick iallafall ut på bus eller godis, och det blev godis . Vi gick som Cosmo (Cherry) och Wanda (jag) ifrån "Fairly OddParents".
Gorde ni något speciellt? Jag och Cherry gick iallafall ut på bus eller godis, och det blev godis . Vi gick som Cosmo (Cherry) och Wanda (jag) ifrån "Fairly OddParents".
Bennybär- Crescent Beam!
Det blev en vanlig hederlig fest för min del, men blodiga sår över kroppen. Hittade mycket lämpliga fejktatueringar för ändamålet
Meli- Crescent Beam!
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet