Stjärnor på is!
+4
emmystar
Regina Noctis
TheSailorBoy
Bennybär
8 posters
Sida 1 av 1
Stjärnor på is!
Det bara kom som en plötslig fråga är det någon här som kollar på stjärnor på is och om ni gör vilka hejar ni på?
Bennybär- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 110
Registration date : 08-03-14
Sv: Stjärnor på is!
Jag har bara sett ett avsnitt. Knappt det, jag såg faktiskt bara slutet. Det var det avsnittet då Lulu Carter åkte ut.
TheSailorBoy- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 127
Registration date : 08-03-15
Jag såg hela första avsnittet och har kollat lite efteråt också, men jag tycker inte det är så bra... Let's Dance är bättre! Men jag gillar Gynning och Berg.
Marie Serneholt var ju med. Och det är knappt jag tittar på programmet...
emmystar- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 173
Registration date : 08-04-06
Jag klarar inte av såna här program >__< Varken det här eller Let's Dance.
Vad hände med riktiga underhållningsprogram som Fångarna på Fortet och möjligtvis Gladiatorerna egentligen?
Gunde Svan + Agneta Sjödin = Helgmys.
Vad hände med riktiga underhållningsprogram som Fångarna på Fortet och möjligtvis Gladiatorerna egentligen?
Gunde Svan + Agneta Sjödin = Helgmys.
Jag håller med Alex, Jag är så fruktansvärt trött på allt mög de visar på tv. Men det är väl bra i och för sig, för då sitter jag inte så mycket framför tvn.
Det enda jag vill få ut utav "Stjärnor på is" är att någon ska få den briljanta idén att starta en nybörjar kurs för vuxna i konståkning. Jag har velat lära mig det i ett par år nu, men folk tar ju bara in barn. :'(
Det enda jag vill få ut utav "Stjärnor på is" är att någon ska få den briljanta idén att starta en nybörjar kurs för vuxna i konståkning. Jag har velat lära mig det i ett par år nu, men folk tar ju bara in barn. :'(
Meli- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 212
Registration date : 08-03-12
Jag såg på det i 10 minuter sen blev det så drygt.
Är Markus Fagervall fortfarande kvar?. Alla mina kompisar hejar bara på han för att han är här uppifrån och alla säger samma sak " Min kusins kompis halv kusins mammas moster känner han coolt va!" xD
Är Markus Fagervall fortfarande kvar?. Alla mina kompisar hejar bara på han för att han är här uppifrån och alla säger samma sak " Min kusins kompis halv kusins mammas moster känner han coolt va!" xD
Isa- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 113
Registration date : 08-05-21
Ja Markus är kvar i tävlingen och jag måste hålla med om att let´s dance är bättre.
Bennybär- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 110
Registration date : 08-03-14
Jag tänkte se det men glömde bort att det gick. Men är det inte farligt för sådna där nybörjare att göra massor av konster utan hjälm på huvudet?
Any_95- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 120
Registration date : 08-12-21
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet