Vreel - Ny uppladdningssida för högkvalitetsvideo!
+6
Party On The Moon
emmystar
Cherazor
theking
BitLord
Alexander
10 posters
Sida 1 av 1
Vreel - Ny uppladdningssida för högkvalitetsvideo!
Japp, en ny Stage6-sida är på gång.
Snart öppnar en "öppen beta" för allmänheten, än så länge är det bara beta-testare som får registrera sig, och jag är en av dem. Vi ska ladda upp videos och allt sånt för att se så att det så lite buggar som helst finns när sidan öppnar på riktigt.
Men iallafall, bli medlem på Vreel.net när sidan öppnar!
Det är alltså en Divx-driven sida, med samma kvalitet som videon är på datorn, inga omkodningar till flash som crappy-Youtube med andra ord.
Förhandsvisning:
Snart öppnar en "öppen beta" för allmänheten, än så länge är det bara beta-testare som får registrera sig, och jag är en av dem. Vi ska ladda upp videos och allt sånt för att se så att det så lite buggar som helst finns när sidan öppnar på riktigt.
Men iallafall, bli medlem på Vreel.net när sidan öppnar!
Det är alltså en Divx-driven sida, med samma kvalitet som videon är på datorn, inga omkodningar till flash som crappy-Youtube med andra ord.
Förhandsvisning:
Sv: Vreel - Ny uppladdningssida för högkvalitetsvideo!
Super-duper-mega-awesome!! XD
Ska checka in det där, jag kanske börjar ladda upp mina SM avsnitt där istället. =)
Ska checka in det där, jag kanske börjar ladda upp mina SM avsnitt där istället. =)
Du Alexander kommer du lägga upp alla sailor Moon avsnitt på den sidan altså 1-19 =) ? som du lagt upp på youtube.
theking- Bubble Spray!
- Antal inlägg : 71
Registration date : 08-03-23
Det har jag ingen aning om än. Först och främst håller jag på att ladda upp en massa diverse saker där. Det beror på hur populär sidan blir jämfört med Youtube.
*le gasp* yul lyk git baned fron d site no, alex!11!!1 d admin is lyk soooo mean n whut u did ws lyk so tottaly not trippin!!11!!!111
:XD: Jag tror inte det räknas som dubbelpost när det gått mer än en dag sen man postade innan, men whatever.
Jag kommer förmodligen öppna ett Vreel account sen för att lägga upp Moon Cookies filmerna.
:XD: Jag tror inte det räknas som dubbelpost när det gått mer än en dag sen man postade innan, men whatever.
Jag kommer förmodligen öppna ett Vreel account sen för att lägga upp Moon Cookies filmerna.
Cherazor- Galaxia
- Antal inlägg : 297
Registration date : 08-02-21
Oj, det var något nytt! ^^
emmystar- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 173
Registration date : 08-04-06
Ska ni ladda upp R filmen här så det blir bättre kvalle?
Party On The Moon- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 133
Registration date : 08-06-23
Om du menar vår fandub? Ja, kanske. Det beror lite på hur bra jag kan få kvalitén, så att säga. ^^
Cherazor- Galaxia
- Antal inlägg : 297
Registration date : 08-02-21
Okej längtar ^^
öhh, sidan funkar inte va ? för när jag går in på vreel.net så kmr det typ upp en sida där det liksm står om vreel och allt, men jag har ingen aning om hur man liksm kommer till videorna ifall ni fattar vad jag menar x)
Soetnosen123- Pink Sugar Heart Attack
- Antal inlägg : 20
Registration date : 08-05-15
Nope, den fungerar inte. ^^
Den stängdes ner för mer arbete då den blev populärare än väntat och de behövde komma på bättre lösningar för reklam, men det är beräknat att den ska öppnas igen om några veckor.
Den stängdes ner för mer arbete då den blev populärare än väntat och de behövde komma på bättre lösningar för reklam, men det är beräknat att den ska öppnas igen om några veckor.
Okej, får kolla in där senare, låter väldigt lovande med Divx driven sida . Hoppas bara att den pallar trycket nästa gång då
Lance_89- Bubble Spray!
- Antal inlägg : 32
Registration date : 08-08-09
Nu när de öppnar sidan igen har de stöd för HD också. MKV filer med h264-kodning går också att ladda upp. De släpper även en ny spelare för att spela upp alla format.
Jaha, haha, okej, då vet jag det ! ^^
Soetnosen123- Pink Sugar Heart Attack
- Antal inlägg : 20
Registration date : 08-05-15
Har Vreel öppnat än?
TheSailorBoy- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 127
Registration date : 08-03-15
Stöd för HD? Coolt måste jag säga! ^^
emmystar- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 173
Registration date : 08-04-06
SKa ni ladda upp filmen där oxå?
Det är tanken. ^^
Jag kanske får göra om den lite först för karaoken blev lite osynkad på Moonlight Densetsu, och jag råkade stava fel på ett ord under Moon Revenge.
Jag kanske får göra om den lite först för karaoken blev lite osynkad på Moonlight Densetsu, och jag råkade stava fel på ett ord under Moon Revenge.
Okej =) Men sen om ni ska göra "S" avsnitten, så skulle lite bättre mikrofoner inte skada och lite kraftigare utalande vid förvandlingarna samt attackerna xD
Så bra! Veoh har blivit så segt!
Any_95- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 120
Registration date : 08-12-21
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet