Svenska Sailor Moon
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Diskutera Akt 2 Ami - Sailor Mercury

3 posters

Gå ner

Diskutera Akt 2 Ami - Sailor Mercury Empty Diskutera Akt 2 Ami - Sailor Mercury

Inlägg av Alexander sön mar 30, 2008 12:03 am

Så, nu har vi laddat upp akt 2 åt er. Smile
Den finns att ladda ner i "manga-nedladdningen" på förstasidan. Smile

Var vänlig och kommentera den, det är viktigt för fortsättningen av projektet.

Enjoy.
Alexander
Alexander
Chaos
Chaos

Antal inlägg : 422
Age : 35
Registration date : 08-02-21

https://svenskasailormoon.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Diskutera Akt 2 Ami - Sailor Mercury Empty Sv: Diskutera Akt 2 Ami - Sailor Mercury

Inlägg av emmystar mån apr 07, 2008 1:06 am

Jag gillade den! Men en sak är det som jag märkte, det verkar som att det är en CD istället för en diskett. Ska antagligen vara så för att det är från ny-versionen av mangan som gavs ut.

emmystar
Crescent Beam!
Crescent Beam!

Antal inlägg : 173
Age : 36
Ort : Värnamo
Registration date : 08-04-06

Till överst på sidan Gå ner

Diskutera Akt 2 Ami - Sailor Mercury Empty Sv: Diskutera Akt 2 Ami - Sailor Mercury

Inlägg av Alexander mån apr 07, 2008 7:43 pm

Tack så mycket. Smile

Jag tänkte aldrig på att det var en CD istället för diskett, bra uppmärksamhet där. Wink
Alexander
Alexander
Chaos
Chaos

Antal inlägg : 422
Age : 35
Registration date : 08-02-21

https://svenskasailormoon.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Diskutera Akt 2 Ami - Sailor Mercury Empty Sv: Diskutera Akt 2 Ami - Sailor Mercury

Inlägg av emmystar tis apr 08, 2008 12:09 am

Heh! Man tackar, har man sett Sailormoon så blir man mer uppmärksam

emmystar
Crescent Beam!
Crescent Beam!

Antal inlägg : 173
Age : 36
Ort : Värnamo
Registration date : 08-04-06

Till överst på sidan Gå ner

Diskutera Akt 2 Ami - Sailor Mercury Empty Sv: Diskutera Akt 2 Ami - Sailor Mercury

Inlägg av Cherazor mån apr 14, 2008 1:45 pm

*stirrar* Har vi skrivit DISKETT överallt utan att märka det?! *thud* Nå måste jag gå och kolla i mina filer bara för det. Arrgh. Det är för tidigt för sånt här.

Ooops. Vi har råkad skriva "diskett" på ett par ställen, men oftast står det skiva. :XD: Jag tror vi borde kontroll-läst filen bättre. Vad irriterande, vi upptäkte saker som försvunna mellanslag och udda formuleringar, men inte skillnaden mellan en diskett och en skiva. :XD:
Cherazor
Cherazor
Galaxia
Galaxia

Antal inlägg : 297
Age : 35
Registration date : 08-02-21

Till överst på sidan Gå ner

Diskutera Akt 2 Ami - Sailor Mercury Empty Sv: Diskutera Akt 2 Ami - Sailor Mercury

Inlägg av emmystar tis apr 15, 2008 5:38 pm

Cherazor skrev:*stirrar* Har vi skrivit DISKETT överallt utan att märka det?! *thud* Nå måste jag gå och kolla i mina filer bara för det. Arrgh. Det är för tidigt för sånt här.

Ooops. Vi har råkad skriva "diskett" på ett par ställen, men oftast står det skiva. :XD: Jag tror vi borde kontroll-läst filen bättre. Vad irriterande, vi upptäkte saker som försvunna mellanslag och udda formuleringar, men inte skillnaden mellan en diskett och en skiva. :XD:

Det är nyversionen av mangan som det är en CD istället för diskett

emmystar
Crescent Beam!
Crescent Beam!

Antal inlägg : 173
Age : 36
Ort : Värnamo
Registration date : 08-04-06

Till överst på sidan Gå ner

Diskutera Akt 2 Ami - Sailor Mercury Empty Sv: Diskutera Akt 2 Ami - Sailor Mercury

Inlägg av Cherazor tis apr 15, 2008 8:13 pm

Ja, jag vet. Wink Jag kan se det på bilderna. *skratt* Det roliga är att jag i min översättningsfil har skrivit "skiva" överallt, tror jag (Alex, rätta mig om jag har fel!). Jag tror det har glappat lite i kommunikationen mellan Alex och mig. Tongue Och så missade vi båda det när vi korrekturläste mangan. Med andra ord - korrekturläsning ska inte ske när man är trött. :XD:
Cherazor
Cherazor
Galaxia
Galaxia

Antal inlägg : 297
Age : 35
Registration date : 08-02-21

Till överst på sidan Gå ner

Diskutera Akt 2 Ami - Sailor Mercury Empty Sv: Diskutera Akt 2 Ami - Sailor Mercury

Inlägg av Alexander tis apr 15, 2008 9:10 pm

I det dokumentet jag fick av dig Cherry, står det "kristalldisken" på en sida. Tongue
Vi kan säga att vi är halvblinda båda två. Let\'s Dance
Alexander
Alexander
Chaos
Chaos

Antal inlägg : 422
Age : 35
Registration date : 08-02-21

https://svenskasailormoon.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Diskutera Akt 2 Ami - Sailor Mercury Empty Sv: Diskutera Akt 2 Ami - Sailor Mercury

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet