Sailor Moon Fanart!
+3
Alexander
Cherazor
Maskeraderosen
7 posters
Sida 1 av 1
Sv: Sailor Moon Fanart!
Jag svarade på det här ämnet tidigare idag, men det verkar som om forumet bestämde sig för att strejka och strunta i det inlägget. -__- Nåja.
Snyggt jobbat! Jag gillar verkligen bilden på Ale och Ann. Det är inte ofta man får se dem! Hmm, jag tror faktiskt jag har nån bild på datorn, och ett par mappar liggandes nånstans i mitt rum med Sailor Moon fanart. Jag får leta upp dem nångång. :XD:
Och, jag börjar misstänka att vi bör skapa en "Allmän Sailor Moon del" här på forumet. Off topic börjar bli fullt med Sailor Moon-relaterade ämnen bara för att de inte passar in i de kategorierna vi har. Hmmmm... Aaaleeeeex...! :=-D:
Snyggt jobbat! Jag gillar verkligen bilden på Ale och Ann. Det är inte ofta man får se dem! Hmm, jag tror faktiskt jag har nån bild på datorn, och ett par mappar liggandes nånstans i mitt rum med Sailor Moon fanart. Jag får leta upp dem nångång. :XD:
Och, jag börjar misstänka att vi bör skapa en "Allmän Sailor Moon del" här på forumet. Off topic börjar bli fullt med Sailor Moon-relaterade ämnen bara för att de inte passar in i de kategorierna vi har. Hmmmm... Aaaleeeeex...! :=-D:
Cherazor- Galaxia
- Antal inlägg : 297
Registration date : 08-02-21
Jag gillar första och sista bilden. Bra jobbat på både bilderna och texten.
Cherry, tja, kom på nån bra bild att ha som "allmän" till kategorin bara så fixar jag det med en gång.
Cherry, tja, kom på nån bra bild att ha som "allmän" till kategorin bara så fixar jag det med en gång.
Vad sägs som den här?
Cherazor- Galaxia
Hrm, kanske... Men den är allmän? :=-D:
:XD: Och jag som trodde vi var överrens om att den nya termen skulle vara "Moonerds"!!11!!111!!
:XD: Och jag som trodde vi var överrens om att den nya termen skulle vara "Moonerds"!!11!!111!!
Cherazor- Galaxia
Tack för dom fina kommentarerna.
jag kommer nog lägga upp mer fanart sen nån gång.
Cherazor, det skulle vara kul att få se dina fanart om du hittar dom!
jag kommer nog lägga upp mer fanart sen nån gång.
Cherazor, det skulle vara kul att få se dina fanart om du hittar dom!
Mycket! Som tack så ska jag skriva extra fort på min hemtenta nu.
Woohoo! Mer fanart! :=-D: *skratt* Jag får leta upp mina gamla bilder efter jag klarat av Herr Jätterolig Tenta (the bane of my existance). >___<
Woohoo! Mer fanart! :=-D: *skratt* Jag får leta upp mina gamla bilder efter jag klarat av Herr Jätterolig Tenta (the bane of my existance). >___<
Cherazor- Galaxia
Hemtenta, vilken lyx, en annan ska ha salstenta nästa vecka T_TCherazor skrev:Mycket! Som tack så ska jag skriva extra fort på min hemtenta nu.
Får ta och skrapa fram någon bild, eller skrapa ner om inte annat, blir lite inspirerad när jag ser allt det här.
Gäst- Gäst
Det är bäst att du blir klar med tentan snart, MSN börjar bli 90% tråkigare nu, jag har ingen att sprida all min fåniga information till. 8-)
Jag har ju kvar din fina Mamoru-bild på datorn, Cherry.
Jag har ju kvar din fina Mamoru-bild på datorn, Cherry.
Det är inte så lyxigt, Zubat - den är tio sidor lång, den här hemtentan. Om internationell ekonomi... >_< Nåja, jag ska nog överleva. Hoppas jag.
*skratt* Klaga inte, Alex! Jag är den som sitter och skriver på en hemtenta utöver det faktumet att jag inte sitter på msn! Dessutom, lite influensa ska du väl klara dig utan?
Hmm... Ja, det var den jag tänkte på förut. Jag tror jag ska skanna in mina Sailor Moon bilder sen så jag kan lägga upp dem tillsammans. ^^
*skratt* Klaga inte, Alex! Jag är den som sitter och skriver på en hemtenta utöver det faktumet att jag inte sitter på msn! Dessutom, lite influensa ska du väl klara dig utan?
Hmm... Ja, det var den jag tänkte på förut. Jag tror jag ska skanna in mina Sailor Moon bilder sen så jag kan lägga upp dem tillsammans. ^^
Cherazor- Galaxia
Influensan är som en drog, man måste ha lite varje dag.
Fast med tanke på alla fula cosplays du skickar kanske jag ska vara glad över en paus. XD
När du är ledig från tentan ska jag skicka en liten video till dig på MSN. ::
Fast med tanke på alla fula cosplays du skickar kanske jag ska vara glad över en paus. XD
När du är ledig från tentan ska jag skicka en liten video till dig på MSN. ::
:XD: Jaså, minsann? Påminn mig om att komma över nästa gång jag är förkyld. Hey! Du ska inte säga nåt! Du brukar skicka över en massa hemska youtube filmer!
...Vilket påminner mig om att jag inte kommer kunna logga in på ett apr år för att... Jag... Jag...är allergisk mot filmer?
...Vilket påminner mig om att jag inte kommer kunna logga in på ett apr år för att... Jag... Jag...är allergisk mot filmer?
Cherazor- Galaxia
Hmmm, nu vet jag vem jag inte ska ha på min lista iaf ;PAlexander skrev:Det är bäst att du blir klar med tentan snart, MSN börjar bli 90% tråkigare nu, jag har ingen att sprida all min fåniga information till. 8-)
Cherry: Bah, den tenta vi lär få har varit runt tjugo sidor de senaste gångerna, och allt baseras på en bok på 800 sidor
Gäst- Gäst
Hey, Cherry skickar dåliga cosplays, jag skickar ful info om dubbar och vi både skickar ungefär lika mycket skräp-fandubs från Youtube. Hon är den enda jag kan prata SM om så man kan säga att jag härdar henne. XDlord_zubat skrev:Hmmm, nu vet jag vem jag inte ska ha på min lista iaf ;P
Cherry, du skulle aldrig klara dig utan att titta på den portugisiska dubben som jag skickar till dig. :XD:
hej vilka jätte fina bilder. VARFÖR KAN INTE JAG RITA SÅ DÄR
Bennybär- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 110
Registration date : 08-03-14
Tack så mycket! ::ChibiBenny skrev:hej vilka jätte fina bilder. VARFÖR KAN INTE JAG RITA SÅ DÄR
Om du övar så blir du nog bättre!
Alexander skrev:Hey, Cherry skickar dåliga cosplays, jag skickar ful info om dubbar och vi både skickar ungefär lika mycket skräp-fandubs från Youtube. Hon är den enda jag kan prata SM om så man kan säga att jag härdar henne. XDlord_zubat skrev:Hmmm, nu vet jag vem jag inte ska ha på min lista iaf ;P
Cherry, du skulle aldrig klara dig utan att titta på den portugisiska dubben som jag skickar till dig. :XD:
Jag skickar honom bilder på fula cosplays som hämnd över alla hemska youtube filmer han skickar mig, faktiskt. ...Och så är det kul att tortera honom. :XD:
Och du vet att du inte skulle kunna klara dig utan de där vackra cosplay-bilderna jag skickar dig!
Cherazor- Galaxia
Wow! De är jätteläckra!
Har du funderat på att öppna en deviantArt-konto?
Jag har det och jag ritar massor på emmystar.deviantart.com
Just nu kör jag lite edits, (som den i min signatur) i datorn! ^^
emmystar- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 173
Registration date : 08-04-06
tack så mycket!emmystar skrev:Wow! De är jätteläckra!
du har ju ritat hur mycket som helst ju, bilderna var jättefina
det verkade vara en bra sida det där jag kanske ska bli medlem
Edit:
jag har öppnat ett deviant art konto nu där jag har laddat upp mina sailor moon fanart
(och lite pokémon fanart ) så ni kan ju kika in där om ni vill
http://maskeraderosen.deviantart.com/gallery/
Senast ändrad av Maskeraderosen den fre jun 06, 2008 2:13 pm, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : det står under Edit:)
här är min senaste sailor moon bild med Ami och Ryo, hoppas ni gillar den ^_^
WOw! Den var jättefin! ^^
emmystar- Crescent Beam!
Bennybär- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 110
Registration date : 08-03-14
Ingen orsak! ^^
Jag borde ladda upp mina fanarts också...
Jag borde ladda upp mina fanarts också...
emmystar- Crescent Beam!
Jag har själv några teckningar som jag har målat, men jag blev så missnöjd med dem så jag vill inte visa upp dem. Era bilder är ju helt fantastiska!
TheSailorBoy- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 127
Registration date : 08-03-15
gash .... Jag vill också kunna rita SNYGGT
Isa- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 113
Registration date : 08-05-21
jag har inte alltid varit så bra men du blir nog bättre med tiden om du övar på och rita lite ska du se
Här är min senaste bild!
http://maskeraderosen.deviantart.com/art/Usagi-at-the-arcade-91973365
http://maskeraderosen.deviantart.com/art/Usagi-at-the-arcade-91973365
Liknande ämnen
» Mer Sailor Moon fan art
» Sailor moon sida!
» Sailor Moon Dress up.
» Sailor Moon Bilder
» Sailor Moon Samlare
» Sailor moon sida!
» Sailor Moon Dress up.