Mer Sailor Moon fan art
+2
emmystar
Cherazor
6 posters
Sida 1 av 1
Mer Sailor Moon fan art
Kändes lite dumt att spamma det andra ämnet med min fan art så jag skapade mitt egna ämne. Klicka på bilderna för att få fram dem i större storlek.
En jätte, väldigt, otroligt gammal bild från det att jag gick i högstadiet. Jag tror jag gick i åttan så det var nog...sex-sju år sen. *skratt*
Bild från samma tidsepok. Synd att färgsättningen inte syns så bra. Den är rätt...söt. Förmodligen har jag haft mina gamla Sailor Moon serietidningar framme när jag ritade de här.
Den här är nog...två år gammal. Från det att jag började titta på Sailor Moon igen. Min första (och ända!) teckning på Tuxedo Kamen. *skratt* Otroligt!
En "gammal" bild på Kunzite som jag gjorde till en kompis som älskar honom. Tyvärr blev den inte bra, så jag gav den aldrig till henne...
What can I say... I was happy? :XD:
Ni känner säkert igen den här scenen. Jag gjorde den för nåt år sen för att jag älskar färgerna så mycket... ^^
En liten ofärdig skiss på Chibi-Usa i "min" stil. Jag gjorde aldrig klart den, men visst är den söt? *skratt* Min lillasyster satt som model för den. ^^
Min favoritbild. Mamoru, framskissad för nåt år sen.
Ah, jag känner mig nästan inspirerad. Vem vet, jag kanske börjar rita igen...
En jätte, väldigt, otroligt gammal bild från det att jag gick i högstadiet. Jag tror jag gick i åttan så det var nog...sex-sju år sen. *skratt*
Bild från samma tidsepok. Synd att färgsättningen inte syns så bra. Den är rätt...söt. Förmodligen har jag haft mina gamla Sailor Moon serietidningar framme när jag ritade de här.
Den här är nog...två år gammal. Från det att jag började titta på Sailor Moon igen. Min första (och ända!) teckning på Tuxedo Kamen. *skratt* Otroligt!
En "gammal" bild på Kunzite som jag gjorde till en kompis som älskar honom. Tyvärr blev den inte bra, så jag gav den aldrig till henne...
What can I say... I was happy? :XD:
Ni känner säkert igen den här scenen. Jag gjorde den för nåt år sen för att jag älskar färgerna så mycket... ^^
En liten ofärdig skiss på Chibi-Usa i "min" stil. Jag gjorde aldrig klart den, men visst är den söt? *skratt* Min lillasyster satt som model för den. ^^
Min favoritbild. Mamoru, framskissad för nåt år sen.
Ah, jag känner mig nästan inspirerad. Vem vet, jag kanske börjar rita igen...
Cherazor- Galaxia
- Antal inlägg : 297
Registration date : 08-02-21
Sv: Mer Sailor Moon fan art
De var ju läckra! ^^
emmystar- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 173
Registration date : 08-04-06
Dom var väldigt fina! Så Cherry var jag bra som model?
Bennybär- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 110
Registration date : 08-03-14
Nån gång i tiden kanske jag också kan måla så snyggt
Förresten så var bilden på Kunzite jättebra!
Förresten så var bilden på Kunzite jättebra!
TheSailorBoy- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 127
Registration date : 08-03-15
Jättefina bilder!
Any_95- Crescent Beam!
- Antal inlägg : 120
Registration date : 08-12-21
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet